- Hronika
- Kolumne
-
Radio
- Izdvajamo
-
Emisije
- Novosti dana
- Dokumentarni program
- Pop top
- Europuls
- Zrno po zrno
- Radio ordinacija
- Kulturna panorama
- Zelena priča
- Epoleta
- +382
- Spona
- Svijet jednakih šansi
- Matica
- Život po mjeri čovjeka
- Link
- Izokrenuti svijet
- Koracima mladih
- Moja profesija je...
- Sportski program
- Kulturno-umjetnički program
- Koracima prošlosti
- Naučno-obrazovni program
- Muzički program
- RCG
- R98
- Programska šema
- Trofej Radija Crne Gore
- Frekvencije
- Radio drama
Društvo
14. 01. 2025.
09:03 >> 09:03
mpni
Do marta još 70 EdTech laboratorija u osnovnim i srednjim školama
Ministarstvo prosvjete, nauke i inovacija opremilo je 32 škole EdTech laboratorijama, a opremanje se nastavlja i u narednom periodu, saopštili su iz tog resora. Kako su kazali, do marta ove godine biće opremljeno još 70 laboratorija u osnovnim i srednjim školama u Crnoj Gori koje uključuju najsavremeniju opremu poput 3D reciklatora i štampača, setova robota, mikrobit uređaje, računarsku opremu.
"Na ovaj način ćemo stvoriti preduslove za realizaciju nastave iz STEM disciplina, prvenstveno robotike i programiranja, ali i promovisati implementaciju kreativnog i interaktivnog učenja u ostalim disciplinama. Vještine koje se mogu razvijati kroz rad u EdTech laboratoriji su: digitalne, organizacione, menadžerske, preduzetničke, komunikacione i druge vještine, kreativnost, rješavanje problema i kritično mišljenje itd", navode iz MPNI.
Kako su kazali, ova aktivnost se realizuje u skladu sa Strategijom za digitalizaciju obrazovnog sistema 2022-2027 i Reformskom agendom.
Iz tog resora podsjećaju da je koncept Digitalna škola počeo da se razvija tokom pandemije Covid19 i da je za početak imao za cilj da se uspostavi digitalno sigurno školsko okruženje za realizaciju online nastave.
"Krajem 2021. godine proširen je sa drugom komponentom, a to je platforma za samostalno online učenje (Digionica) na kojem je do sada postavljeno 1.191 online kurseva sa preko 12.000 lekcija. EdTech laboratorije podrazumijevaju treću komponentu čime se, u kombinaciji sa nabavkom savremene ICT opreme, značajno unapređuju i potencijali za kvalitetnu realizaciju nastavnog procesa, uz mogućnost osavremenjavanja nastavnog procesa interaktivnim digitalnim sadržajima", zaključuju u MPNI.
Коментари0
Остави коментар